Breaking News
Loading...

Borang Dan Cara Membuat Permohonan Online Rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia (PKB)



Pendaftaran atau borang permohonan rebat RM200 telefon pintar melalui Pakej Komunikasi Belia (PKB) boleh dibuat secara online. Golongan belia atau remaja yang berusia antara 21 dan 30 tahun boleh mula memohon rebat RM200 bagi telefon pintar 3G terpilih daripada pengedar berdaftar mulai 1hb Januari 2013. 

Syarat Kelayakan Rebat RM200

  • Warganegara Malaysia berumur antara 21 sehingga umur 30 tahun
  • Berpendapatan kasar bulanan RM3000 dan kebawah
  • Model telefon pintar yang dipilih tiada had harga
  • Untuk langganan baru dan sedia ada pakej jalurlebar
  • Hanya satu telefon pintar untuk setiap seorang
  • Pelajar IPTA dan IPTS juga boleh memohon
Menangi Vacation 7D 6N dengan Mastercard anda di sini

Cara Permohonan Rebat RM200

1. Sila layari borang Online di laman web:

Untuk Pelajar  atau Untuk Pekerja 

2. Pada menu, sila klik pada permohonan untuk pelajar (jika sedang belajar) dan klik pada borang untuk pekerja (jika sedang bekerja).

3. Sila isi butiran penuh dan kemudian hantar pendaftaran anda.

4. Salinan permohanan akan dihantar kepada anda melalui emel dalam tempoh 24 jam. Langkah terbaik adalah cetak dahulu slip pendaftaran.

Pastikan anda mencetak slip pendaftaran sebagai bukti anda telah memohon rebat RM200 untuk telefon pintar. Skim itu berasaskan siapa cepat dia dapat dan khas bagi 1.5 juta belia yang layak mendapatkan telefon pintar itu selagi stok masih ada.

Cara Penebusan Slip Baucar Rebate RM200
Anda boleh membeli smartphone anda menggunakan baucar tersebut di syarikat pengedar telekomukasi yang sah. Untuk melihat senarai wakil penjual yang sah tersebut, sila layari Laman Web Rasmi PKB Berkaitan Pemberi Perkhidmatan Di SINI

Tempoh penebusan rebat RM200 Pakej Komunikasi Belia (PKB) pula telah di lanjutkan dari 1 bulan kepada 3 bulan bermula 6hb Februari 2013


8 comments:

  1. kalau suri rumahtangga blh mohon rebat rm200 ker?klayakkan hanya untuk pelajar dgn pekerja..suri rumahtangga mana ada slip gaji...nak kata pelajar..dah lama behenti skolah....

    ReplyDelete
  2. bulan ni masih ada ke?atau dah tamat tempoh dah?

    ReplyDelete
  3. org kurang upaya boley ke,xbekeje dan xbelaja...boley mohon ke

    ReplyDelete
  4. klau salah daftar macam mne erk

    ReplyDelete
  5. aku keje pilot gaji sebulan rm8000...tp knpe aku mohon dpt je??

    ReplyDelete
  6. belum genap 21 thn x blh ke

    ReplyDelete
  7. Dah klik dah tapi tak nampak borang permohonan pun...??

    ReplyDelete
  8. aarrrggghhhhh...smua web bkenaan rebat RM200 nih dh X boleh bukak! nk reprint bali voucher tuh...

    ReplyDelete

Copyright © 2013 PERLING PUTIH All Right Reserved | Share on Blogger Template Free