Tonton Online Drama Dahlia Episod 19

Tonton Drama Dahlia Astro Mustika HD Episod 19 



Tonton online
Hans Isaac - Pelakon Utama Dahlia

Drama bersiri Dahlia akan menemui anda di Astro Mustika HD (134) mulai 22 April 2013, Isnin hingga Rabu, 10 malam menggantikan Drama Sehangat Asmara yang telah tamat. 

Bagi mereka yang tidak menonton kesemua episod Sehangat Asmara boleh tonton secara online di SINI.

Dibintangi pelakon hebat tanah air iaitu Dira Abu Zahar (Dahlia), Hans Isaac (Razman), Faizal Hussein (Fuad) dan Raja Ilya (Haliza).

Tonton Online Drama Dahlia
Majlis Pelancaran Dahlia Bersama Pelakon Utama
Mengangkat martabat wanita bergelar isteri, itulah yang dapat disimpulkan mengenai drama baru bertajuk Dahlia. Drama ini mengisahkan perjalanan seorang wanita bernama Dahlia yang terpaksa berhadapan dengan pelbagai liku hidup, bakal menambat hati penonton dengan pelbagai babak menarik diselitkan menerusi drama tersebut.

Di bawah arahan Pali Yahya, drama bersiri sebanyak 40 episod ini bakal memberi pengalaman baru buat penonton memandangkan jalan cerita yang dimuatkan dalam drama ini penuh dengan mesej-mesej berguna buat tatapan penonton.

Drama yang mengisahkan seorang wanita bernama Dahlia (Dira) yang terpaksa hidup bersama suaminya Razman (Hans) yang berlaku curang. Dahlia akhirnya tekad untuk bercerai dan membina hidup baru. Penceraian Razman dan Dahlia adalah adalah disebabkan desakan Haliza iaitu teman wanita Razman. Setelah bercerai, Dahlia bertemu dengan seorang ahli korporat yang baik hati bernama Fuad. Fuad banyak menjadi pendorong kepada Dahlia yang telah ditipu oleh bekas suaminya.

9 Responses to "Tonton Online Drama Dahlia Episod 19"

  1. Macam menarik... tengah bosan2 ni boleh la layan.. dah tak de cerita yg best

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...

    Mesti best cerita nie kan....

    mselim3

    ReplyDelete
  3. masih belum sempat nak tengok lagi...

    ReplyDelete
  4. Sgt best citer dahlia ni

    ReplyDelete
  5. mana episod 19?

    ReplyDelete
  6. Kenapa episod 19,20,21,22tak de minggu ni

    ReplyDelete
  7. episod 19 xkuar, episod yg ada kuar 20 dan 21 je

    ReplyDelete
  8. episod 20 dan 21 je kuar, episod 19 xkuar

    ReplyDelete